مدير امور آبفاي تفت از نصب بيش از 100عدد شير كاهنده مصرف آب ، در مكان هاي عمومي اين شهر خبرداد .
به گزارش روابط عمومي شركت آب وفاضلاب استان يزد علي قادري نسب با اعلام اين خبر گفت : به منظور ترويج فرهنگ صرفه جويي و ضرورت آشنايي شهروندان با وسايل كاهنده مصرف تعداد 160 عدد شير كم مصرف در مكان هاي عمومي اعم از مساجد و مدارس شهر تفت نصب گرديد .
قادري نسب اظهار داشت : اين اقدام فرهنگي با اعتباري بالغ بر 100 ميليون ريال صورت گرفته است .
> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید
این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
- نویسنده : یزد فردا
- منبع خبر : خبرگزاری فردا
چهارشنبه 24,ژوئن,2026